Първоначално публикувано от morfius
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Върти ми се идея за подгряване на антифриза!
Collapse
X
-
Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
Знам, че има такива подгревни свещи, които са способни за секунди да стоплят течноста.
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеАко някой е намирал такива решение моля да сподели.
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеИма такива свещи. На някои JTD-та. 3 са наброй и подгряват само антифриза. То е достатъчно да подгрее само малкия кръг системата. На 60 градуса да го направи ще е нещо.
Нямам време сега да ти изнасям лекция по топлотехника и термодинамика на четиритактовия бензинов и дизелов двигател!
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
Разбрах, че предварително загряване няма как да направя без да си купя допълнителна печка. Но да дам 3000 лв. за печка и да я сложа на кола за 7000 лв. малко не върви.
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеАз за това питах тук какво да направя защото аз самия не знам какво трябваше да направя. А вие тука се правите на не знам какви.
Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщениеняма как да стане без да ползваш външен източник на енергия
те това еПървоначално публикувано от oem Покажи съобщениеНе искам някой да ми каже "бе няма да стане.. не се занимавай" аз искам да се занимавам и ще го направя. И ще работи. За това който не иска да ми помогне, то поне да не ми пречи.
Айде без лоши чуства.
най-лошото разхищаване на енергия!
И аз така без лоши чувства
Comment
-
Първоначално публикувано от fade Покажи съобщениеТова не ми прилича на въпрос... т.е. ти вече знаеш!
Споделиха ти колегите решения, и понеже на теб не ти харесват решаваш, че можеш да спориш!
Въпросните свещи са 3 по 200W едната т.е. сумарно 800W няма как да стоплят ~1л топло-носител "за секунди"
Нямам време сега да ти изнасям лекция по топлотехника и термодинамика на четиритактовия бензинов и дизелов двигател!
Всяко нещо си има цена, а това, че на теб не ти харесва е една друга бира!
Не се правим на "не знам какви" просто сме открили топлата вода! Виж какво ти е написал колегата понеже на мен явно не ми вярваш въпреки, че ти го доказах с цифри:
Все още не виждам достатъчно смирение за това, че те предпазваме от излишни разходи на средства, време и...
най-лошото разхищаване на енергия!
И аз така без лоши чувства
А само един въпрос имам. На JTD-то как работи това подгряване?Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
при изправен термостат за 10 15 мин колата трябва вече да топли вътре и мотора да е позагрял поне до 60 градуса всичко останало ми се струва излишно печката за която пинко говори си е вариант но цената и е висока, другото което е тя така или иначе отнема време и то доста при наличие на топъл гараж какъвто казваш че имашsigpicAlfa 155 2.0 16v
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеДобре. Мерси. Ще помисля над това. Сори за моя тон, но се въодушавих от идеята.
А само един въпрос имам. На JTD-то как работи това подгряване?
Мисля, че споменах в някой от по-предишните си постове каква е основната задачата на системата. Не случайно веднага след нея минава през радиатора на парното.
В зависимост от температурата на антифриза при стартиране на ДВГ, подгревните свещи си имат собствен блок за управление. Можеш да го видиш на следващата картинка в линка от Eper който беше приложил с въпросната картинка на системата. Релета включват една, две или и трите свещи. Това може да стане само при работещ двигател на поне 660 оборота, а също така и при напрежение на акумулатора не по-малко от 12.8 волта. При по-ниско напрежение, с цел запазване на енергия, едната, двете или дори и трите свещи може да не заработят, което решава ЕКУ, в зависимост от напрежението. Това, сигурно го пише и в еLearn!
Аз обаче, го знам от един друг форум, покрай една друга кола и една друга изкарана бира
Comment
-
Първоначално публикувано от dimo Покажи съобщениепри изправен термостат за 10 15 мин колата трябва вече да топли вътре и мотора да е позагрял поне до 60 градуса ...
Comment
-
Темата бая е разисквана и в други форуми, но в краина сметка до окончателно заключение май не се стигна.
Ето малко коментари http://www.lancia-bg.com/forum/viewt...E5+jtd&start=0
И на мен ми се иска да бодна 3 свещи да подгряват
Comment
-
Първоначално публикувано от pioneer Покажи съобщениеТемата бая е разисквана и в други форуми, но в краина сметка до окончателно заключение май не се стигна.
Ето малко коментари http://www.lancia-bg.com/forum/viewt...E5+jtd&start=0
И на мен ми се иска да бодна 3 свещи да подгряват
Аз много се запалих по тези свещи и си направих сам управлението с три терморелета и оргинално блокче(взех го втора употреба)
Има голяма разлика,парното загрява доста бързо..._____________________
Alfa Romeo 146 1.9 JTD - EX
Comment
-
Първоначално публикувано от fade Покажи съобщениеТака по става!
Мисля, че споменах в някой от по-предишните си постове каква е основната задачата на системата. Не случайно веднага след нея минава през радиатора на парното.
В зависимост от температурата на антифриза при стартиране на ДВГ, подгревните свещи си имат собствен блок за управление. Можеш да го видиш на следващата картинка в линка от Eper който беше приложил с въпросната картинка на системата. Релета включват една, две или и трите свещи. Това може да стане само при работещ двигател на поне 660 оборота, а също така и при напрежение на акумулатора не по-малко от 12.8 волта. При по-ниско напрежение, с цел запазване на енергия, едната, двете или дори и трите свещи може да не заработят, което решава ЕКУ, в зависимост от напрежението. Това, сигурно го пише и в еLearn!
Аз обаче, го знам от един друг форум, покрай една друга кола и една друга изкарана бира
Че нещо почва да ми става студено...Welcome to the real world
Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.
Comment
-
Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщениеТова чудо дали може да се добави на автомобил на който няма такова - в смисъл ЕКУ на 156 JTD без такава система ще може ли да я управлява?
Че нещо почва да ми става студено...Mercedes W202 - 200kompressor 99'
Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99'- ex''
Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'
Comment
-
Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщениеТова чудо дали може да се добави на автомобил на който няма такова - в смисъл ЕКУ на 156 JTD без такава система ще може ли да я управлява?
Че нещо почва да ми става студено...
Брей от къде я изровихте тази стара тема колеги?
За 156-цата от подписа ли става въпрос?
Сигурно ли е, че колата няма такава система?
Да не би да е само повредена?
Comment
-
Първоначално публикувано от ludkanar Покажи съобщениеТо и на мене ми стана чудно дали на моята немога да си ложа такова чудо,да нее с електроника а с прости релета да се стартира и датчик при определена температура от друго реле да исключва?_____________________
Alfa Romeo 146 1.9 JTD - EX
Comment
-
Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение
Брей от къде я изровихте тази стара тема колеги?
За 156-цата от подписа ли става въпрос?
Сигурно ли е, че колата няма такава система?
Да не би да е само повредена?
Да за тази от подписа... Италиянка е и няма такава система.
Идеята е от някъде да се вземе блокчето, маркучите, окабеляването, да се купят 3 те свещи нови и ако е нужно нови кабели и маркучи (по мярка от старите) та да ъпгрейднем красавицата за зимата.
Но това само ако може да се напасне както си трябва, не ми се измислят измислени вече неща.Welcome to the real world
Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.
Comment
Comment